Senin, 11 Februari 2008

E-BOOK BONANZA



hello...
di sini saya menawarkan e-book yang mana saya telah mendapat kebenaran untuk reseller right.

murah dan berbaloi itu lah yang dapat saya perkatakan.

beli satu anda dapat bukan percuma 1
bukan juga 2
bukan juga 3 tapi 4!!!

setiap buku ini harganya jika nak dibanding dengan harga yang saya letak,anda seharusnya bertuah kerana harga ini tidak ada di mana-mana,Saya letak harga ini khas untuk tuan puan yang ingin membeli ebook lebih dengan kadar yang rendah.

ok buku yang saya akan jual berjudul 101 steps tO better health.Saya telah membaca kesemua isinya ternyata memang berbaloi untuk koleksi anda kerana saya bukan letak mengikut harga asalnya.Nak tahu harga asalnya..? Harganya kalo dipasaran antarabangsa $ 17!!! tapi ANDA Hanya perlu bayar sikit sahaja,jumlah saya maksudkan bukan rm10 bukan juga rm5 tapi RM2!!!...

Tidak setuju dengan harga ini? Jangan risau,kerana saya akan memberi 4 buku bonus percuma untuk anda.

malah buku percuma ini ,bukan sekadar buku percuma tapi mempunyai nilai di pasaran,

BONUS PERTAMA

1.8891training-nutrition-secrets_2008 SETEBAL 65 MUKA SURAT!!!

BONUS KE DUA
2. LOWER YOUR CHOLESTROL SETEBAL 56 MUKA SURAT!!

BONUS KE 3
3.Low Fat Way to Health SETEBAL 135!!! LAGI TEBAL..

DAN BONUS KE4
4. 97 Steps to a HAPPY RELATIONSHIP BEHARGA $9 JIKA DI PASARAN

Jadi APA TUNGGU LAGI jadilah pembeli pertama kerana saya akan menawarkan satu lagi hadiah misteri untuk anda...JIKA ANDA PEMBELI PERTAMA

ingat HANYA RM2 SEMUANYA AKAN MENJADI MILIK ANDA...

SEKIAN...

Tidak ada komentar: