Selasa, 19 Februari 2008

e-book yang menaikkan perniagaan online saya

Kat sini saya nak promote satu e-book yang telah membuka mata saya untuk terus menceburi dunia perniagaan internet....
SILA IKUTI PENJELASAN TUAN PENGARANG E-BOOK INI....

Belajar Teknik
Rahsia Bagaimana Mendapat RM20 Dalam Masa 7 Minit Di Rumah & Di Depan Komputer Anda & Lakukan Lagi Dan Lagi Dan Lagi!

cuma 7 minit segala-galanya mengubah nasib anda JIKA

ada kesungguhan dalam diri anda...dan HASILNYA..

Anda Telah Jumpa Telaga Emas Anda!

Dari Lokasi Bawah Tanah Yang Di Rahsiakan...

Salam Sejahtera Kepada Anda...

Adakah anda panas?

Panas kerana anda terpaksa bertungkus-lumus di dalam dunia ini bekerja dari jam 8 pagi hingga ke 7 malam sementara ada setengah-setengah pihak di Malaysia ini gembira memandu kereta mewah seperti BMW tetapi tidak perlu kerja mengeluarkan setitik peluh pun sepanjang hari sebaliknya bermain golf sahaja siang malam?

Pening kepala kerana melihat setengah-setengah orang Malaysia berjaya menjana ratusan hingga ke ribuan ringgit di dalam Internet tetapi anda hanya mampu mendapat cek yang tidak seberapa setelah lama melakukan bermacam-macam di dalam dunia Internet ini.

Benci kerana segala modal yang anda telah laburkan selama ini di dalam pelbagai program pelaburan Internet lebur begitu sahaja. Pelbagai alasan yang anda mungkin telah dengar mengapa modal hasil simpanan anda boleh lebur begitu sahaja. Anda pula di tegur kerana melakukan pelaburan Internet.

Putus asa
kerana anda rasa hidup anda setakat ini sahajalah dan tiada jalan penyelesaian nampak dalam masa terdekat ini.

Saya betul-betul memahami perasaan anda kerana saya sendiri pernah mengalaminya. Jika anda seperti saya yang pernah tiada langsung pengalaman dan kepakaran di Internet, mungkin tiada harapan langsung untuk menjana walaupun satu sen di dalam akaun bank saya. Tetapi rahsia ini akan membolehkan saya dan sesiapa sahaja tanpa pengalaman ataupun pendidikan menjana pendapatan pertama mereka dalam masa 5 minit lagi.

Sebenarnya, saya telah mengambil masa 3 bulan menulis surat ini kepada anda setelah 6 bulan berjaya memecahkan buntu rahsia penjanaan wang automatik melalui Internet ini. Percayalah, tiada satu sen modal pun saya perlu laburkan untuk mengaktifkan pulangan tidak henti-henti ini. Cuma satu teknik mudah yang telah membuka segala-galanya!

Saya mahu anda lihat bagaimana perubahan mendadak pendapatan Internet saya bertukar setelah saya menjumpai teknik rahsia ajaib ini...

Menggunakan kaedah #1, saya telah berjaya mengubah nasib saya dari pendapatan hanya RM200 sebulan bertukar menjadi RM4,000 sehari! Lihat bagaimana cek dan pemindahan wang dalam bentuk tunai RM1,000 ke RM2,000 sehari memasuki akaun Maybank saya. Memang hampir setiap hari saya ke mesin ATM Maybank lah jawabnya!

Menggunakan kaedah #2, saya telah menjana pendapatan yang cukup banyak melalui Paypal. Pendapatan sehari saya sekarang adalah dalam lingkungan USD$500 sehari atau lebih kurang dalam RM1,725 sehari. Wang ini saya keluarkan dengan kad debit saya di mana-mana mesin Maybank. Jawabnya, setiap harilah mengeluarkan wang dari Paypal ini. Cukup seronok melihat wang datang secara automatik ini.

Menggunakan kaedah #3, saya dapat menjana pendapatan harian sebanyak RM1,000 sehari yang datang dalam bentuk wang pos sahaja. Pendapatan ini datang secara automatik sahaja tanpa perlu melakukan apa-apa. Bak kata ia seolah-olah wang yang jatuh dari langit setiap hari.

Screenshot dari tiga kaedah atas adalah yang original menunjukkan pendapatan Internet saya. Ya, saya telah menjana lebih dari RM37,500 dalam masa seminggu sahaja. Bayangkan betapa banyak dan mudahnya menjana wang di Internet ini. Saya akan membocorkan bagaimana saya telah menjumpai teknik rahsia yang membolehkan saya mengecapi pendapatan sebanyak ini. Ini bukan sebarang skim cepat kaya tetapi teknik yang 100% halal dan mengikut landas undang-undang. Tetapi saya tidak dapat menjamin anda akan bangun besok dan lihat RM1,000 dalam akaun bank anda; tetapi jika anda mengikut sistem saya secara terperinci, saya berani jamin anda akan mula perlahan-lahan menjana wang dalam ratusan sehari dan akan makin lama makin meningkat.

Berikut adalah total pendapatan saya selama 6 bulan yang lepas, semuanya hasil dari terjumpanya teknik rahsia penjanaan wang melalui Internet ini.

Ya, memang rahsia saya ini telah menjadikan saya sangat, sangat, sangat KAYA! Semuanya terhasil dari satu rahsia mudah sahaja.

Dan yang paling tak disangka adalah: Saya tak terkejut yang anda mungkin tidak pernah dengar atau mengetahui apa-apa mengenai saya selama ini!

ang pasti, saya boleh tunjukkan kemewahan-kemewahan yang telah saya kecapi dalam masa 6 bulan ini, hasil 100% datangnya dari Internet.

Anda mahu nikmati ini semua? Dan dengar apa yang saya ingin bocorkan sekarang....

Bagaimana Saya Terjumpa Teknik Ini?

Mungkin anda pernah dengar ini berpuluh-puluh kali, saya juga seperti anda. Memang cukup letih dengan kehidupan saya sebelum ini. Saya tidak perlu berpanjang lebar terangkan mengapa saya kata "my life sucks" ketika itu, tetapi anda faham-faham sahaja lah kan.

6 Bulan lalu saya sudah hampir putus asa ketika itu.

Satu hari semasa pergi ke kedai buku Konukuniya di KLCC saya terjumpa sebuah buku yang memberikan beberapa kata perangsang. Saya duduk seketika di situ dan berjaya habiskan buku tersebut dalam masa sejam di situ juga.

Saya berkata kepada diri saya.. "Saya akan ubahkan serta-merta hidup saya ini!" Betul, sebaik sahaja saya kembali ke rumah, saya buka komputer dan memasuki Internet dan....

Wham.... terjumpa rahsia hebat ini!

Mungkin, agak pelik mengapa ramai sudah cuba menjana wang di Internet ini tetapi tidak dapat satu sen pun (mungkin telah hilang wang beribu) tetapi saya dengan begitu mudah sekali dapat menghasilkannya dalam masa 7 minit!

Jawapannya, adalah dengan menggunakan satu teknik mudah yang tidak anda akan jangka kan sama sekali.

Percayalah, satu teknik rahsia kecil dan mudah ini yang sebenarnya membezakan antara anda menghabiskan masa berjam-jam dan berbulan-bulan malah saya pernah dengar bertahun-tahun cubaan untuk membuat sedikit wang berbanding dengan diri saya yang hanya melihat wang masuk ke dalam akaun bank saya begitu sahaja setiap hari.

Berikut... lihat sedikit sebanyak apa yang ingin saya bocorkan sekarang...

"Duit Akan Jatuh Dari Langit Ke Riba Anda!"
Akhirnya "teknik yang benar-benar mujarab" di bocorkan...

...Rahsia yang mereka ingin sembunyikan selamanya daripada anda...

...Teknik bagaimana setengah-setengah rakyat Malaysia berjaya menjana hingga ke RM30,000 sebulan di Internet...

...Rahsia Bawah Tanah yang membezakan antara pendapatan RM0 dan RM20 dalam masa 7 minit....

...Rahsia terunggul bagaimana tidak perlu sesen modal lagi selepas ini...

Dan banyak lagi teknik yang akan membolehkan anda menjana wang yang jauh lebih banyak dari pakar-pakar Internet Malaysia sekarang!

Dan saya dapat tunjukkan banyak contoh berdasarkan kisah benar *orang biasa seperti anda* yang telah saya bocorkan rahsia ini dan SEKARANG sedang melihat pendapatan Internet mereka masuk secara automatik dan tidak henti-henti.


UNTUK MEMBELI BUKU INI RAKAN-RAKAN BOLEHLAH CLICK DI PADA GAMBAR BAWAH INI...




Tidak ada komentar: