Jumat, 08 Februari 2008

TAWARAN TERHEBAT !! CHEAP SALE!!


BUAT PEMBACA SEKALIAN... IRAZIE ZONE E-BUSINESS DENGAN KERJASAMA SIFU SAYA MR.ANDY TELAH BEBESAR HATI UNTUK MENAWARKAN HARGA BONANZA KEPADA ANDA SEMUA...

Anda tidak perlu takut akan perniagaan online yang saya tawarkan kerana saya telah lama menjalankan perniagaan ini dan setakat ini saya belum lagi mengalami masalah ditipu,barang tidak dihantar dan sebagainya.Sebagai pendatang baru dalam blog e-business saya amat mengalu-alukan kedatangan anda ke blog e-business saya .Saya adalah seorang reseller jadi anda tidak harus khuatir dengan jaminan perniagaan yang saya tawarkan.Ini kerana Boss saya merupakan peniaga online yang telah bertapak sekian lama di arena online business.Untuk meyakinkan anda,anda bolehlah melayari laman web www.ezone88.com.my

inilah pusat rangkaian saya,Harganya adalah tidak jauh beza
malah harga yang ditawarkan di atas boleh dikurangkan setelah mendapat persetujuan bersama.

Jadi untuk memudahkan urusan anda ,anda bolehlah berurusniaga dengan saya kerana saya juga seperti anda....inginkan kepuasan membeli dan kepuasan memenuhi kehendak anda.,


Tidak percaya lagi....ok...saya akan tunjukkan respone pembeli-pembeli online syarikat besar saya sila klik di sini untuk melihat feed back yang telah diterima oleh syarikat kami.

kelebihan jika anda membeli terus kepada saya:
  • setiap pembelian menerima e-book percuma seperti tips-tips perniagaan internet,panduan html dan pelbagai lagi.
  • lebih senang berkomunikasi kerana saya hanyalah student universiti biasa tak perlu cakap Enggeris macam bercakap dengan BOSS saya.
  • Urusan penghantaran akan dilakukan dengan secepat mungkin
  • Senang dihubungi jika terdapat masalah berkenaan produk yang diterima,

jadi apa tunggu lagi,
bersama-sama kita memajukan community kita...

INGAT MOTTO SAYA



"kepuasan anda kehendak saya"

untuk maklumat lanjut sila email ke mack_zie@yahoo.com


Tidak ada komentar: